Praha chystá další prodloužení tramvajové trati.

Tentokrát se jedná o 1,7km dlouhý úsek ze současné konečné Sídliště Modřany (konkrétně smyčky Levského) směr Libuš. Koleje budou pokračovat dále podél ulice Generála Šišky až ke křižovatce s Novodvorskou ulicí, do které tramvaje odbočí a pojedou až k budoucí stanici metra D Libuš, kde se počítalo se zakončením úvratí. Dopravní podnik hl. města Prahy se nicméně dohodl s majiteli pozemků a plánuje vybudovat vlastními silami smyčku, aby sem mohl posílat všechny typy tramvají. Uvažování je více než logické, protože tramvajová linka 17, která sem má být prodloužena, je vypravována vozovnami Pankrác a Kobylisy, které oboustrannými tramvajemi KT nedisponují. Ty jsou v současnosti umístěny ve vozovně Hloubětín, respektive v Ústředních dílnách DP, takže jejich nasazení na 17ku by působilo potíže. Na trati budou vybudovány 4 nové zastávky – Modřanský vodojem, Observatoř Libuš, Sídliště Libuš a Libuš. Poslední dvě jmenované budou koncipovány jako přestupní na autobusové linky. Má sem být prodloužena již zmíněná linka 17. Obyvatelům sídliště Libuš a Modřany tak nabídne přímé a rychlé spojení do centra města – např. uzel Palackého náměstí, nebo do Holešovic. DPP připravuje také další navazující prodloužení z Libuše na Nové Dvory, kde je plánován definitivní konec této trati. Tam je také plánován přestup na budoucí metro D. Jedná se již o několikáté prodloužení avizované v tomto roce. Již začala výstavba úseku Sídliště Barrandov – Holyně, v plánu je také část Divoká Šárka – Sídliště na Dědině.