Tramvaj Škoda 15Tf ev.č. 9351 propagující hokejový klub #sparta #praha #nezastavíš během své služby na lince 5, která spojuje vozovnu Žižkov a sídliště Barrandov.

Tramvaj Škoda 15Tf ev.č. 9351 propagující hokejový klub #sparta #praha #nezastavíš během své služby na lince 5, která spojuje vozovnu Žižkov a sídliště Barrandov. #mhd #mhdcko #skoda #skodatrams #skodatransportation #linka5 #5 #prague #prag #tramvaj #tram #villamos #strassenbahn #hokej #hcsparta #hcspartapraha #publictransport #transport #transportation #travelling #transportpubliczny #transportphotography #hlavninadrazi #mainstation #train #trainstation #instaday

Technická specifikace vozu Škoda 15T (15Tf)

Vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T (Neoficiální označení: 15Tf)

NízkopodlažníANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s. – www.skoda.cz

Rok výroby: 2015

Dodání: 18. 11. 2015

Výrobní číslo: 10191

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec – www.bustec.eu/cz

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Rozměry:Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení:61
Počet míst ke stání:223
Maximální obsaditelnost:284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost:Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43 790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44 300 kg
Maximální zátěž: 63 700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5 250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4 890 kg
Zatížení na nápravu:Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace:Polovodičová
Pulzní měnič:4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič:SM 36.1 – 600V ss. » 3×400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač:Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač:1PPAD51
Ventilační jednotka:KTV-1-15T
Klimatizace kabiny řidiče:Bahoza HVAC S78S
Spřáhlo:Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol:666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy:Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 – zadní podvozky; stupeň 2 – všechny podvozky)
Řadič:Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče:Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor:16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru:~392 V
Parametry motoru:Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor:PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče:2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

#mhd #mhdcko #skoda #skodatrams #skodatransportation #linka5 #5 #prague #prag #tramvaj #tram #villamos #strassenbahn #hokej #hcsparta #hcspartapraha #publictransport #transport #transportation #travelling #transportpubliczny #transportphotography #hlavninadrazi #mainstation #train #trainstation #instaday